środa, 28 maja 2014

dodge charger commercial 2014

Klasyczny Dodge Charger był produkowany w wersji dwu-drzwiowej. Jednak w 2006 roku został stworzony w nowej formie. Cztero-drzwiowej. Podobno, nigdy nie planowano aby taka wersja miała powstać. Amerykanie w dalszym ciągu nie są przekonani co do tej wersji dawnego muscle car'a i naprawdę pragną aby ten klasyk wrócił w dawnej dwu-drzwiowej formie.

Koncern Dodge, żeby poprawić sprzedaż, pokazał nową reklamę przedstawiającą Dodge'a Chargera rocznik 2014. 32-sekundowy filmik zatytułowano "Poster". W zwolnionym tempie z chmury pyłu wyłania się Dodge Charger robiący tzw. "bączki" na pustyni w Arizonie. Narrator mówi "We're willing to bet no kid ever grew up with a poster of a Passat on his bedroom wall.” Czyli, Dodge stawia wszystko, że żadne amerykańskie dziecko nie dorastało z plakatem Passata. No na pewno tak było. Tyle, że zdania są podzielone, bo podobno nie znają nikogo, kto miałby plakat Chargera, że częściej na ścianach wisiały plakaty Ferrari albo Lamborghini ;)

Reklama Dodge'a bije po prostu w super sprzedaż Volkswagena w USA. Ze względu na kryzys, amerykanie chętniej wybierali auta ekonomiczne, takie jak Volkswagen, z małymi silnikami, nie zżerającymi hektolitrów paliwa.

W każdym razie, każdy kto kiedykolwiek miał szansę przejechać się Chargerem, spędził najbardziej niesamowity czas w swoim życiu. Oczywiście Chargerem klasykiem.

Dodge Charger 2014 to power to the power of the power! Oferuje najlepszy EKONOMICZNY (!) silnik V6 i zapewnia moc do 300 KM.

Reklama do obejrzenia na YouTube -> Dodge Charger | "Poster"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...