środa, 12 czerwca 2013

dlaczego amerykańskie klasyki, a nie moda i kosmetyki?

A dlaczego nie? 
Bo to, że jestem kobietą to od razu muszę interesować się tylko modą i kosmetykami i innymi takimi pierdołami?! Według mnie nie ma w tym nic nadzwyczajnego czym można by było się zachwycać. Jest to coś naturalnego, zwyczajnego. Każda laska się tym w jakiś sposób interesuje. Ale uważam,  że powinno się mieć również inne zainteresowania, a nie w kółko ględzić o tym samym. Obecnie KAŻDA dziewczyna prowadzi bloga o modzie, kosmetykach i gotowaniu. Fajnie. I wszystkie są takie same. 

Czas wyłamać się z tego! 
Stąd wziął się pomysł na kobiecego bloga o amerykańskich samochodach, tym bardziej, że od dziecka otoczona byłam mega gablotami. A co z tego wyniknie - czas pokaże. 

Już jako dziecko nie wyrażałam jakiejś specjalnej chęci do zabawy lalkami, wolałam koszyk wypełniony Hot Wheelsami i Matchboxami ;) 
I zawsze ogarniała mnie zazdrość i złość, kiedy mój brat dostawał kolejne samochodziki, a ja nie...

obrazek dedykowany moim BFF.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...